Selamat Hari Lahir

Alhamdulillah.. masih diberi kesempatan untuk meraikannya.. cukup sekadar ala kadar.. hihi Apa yang penting N.J.O.Y ^-^ 

Pertama sekali nak ucapkan terima kasih dekat ayah sebab kalau ayah tak nikah dengan mak mana adanya saya kan.. hihi.. 

Yang keduanya khas buat mak sebab lahirkan saya.. tanpa mereka.. siapalah saya kan. 

Sebenarnya saja je nak buat entri ni.. hihi.. tapi ada sebab tau.. sebabnya.. Saya nak minta uols doakan supaya saya dikurniakan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki untuk menimang cahayamata.. amin :)

Kami laki binik sunyi tau.. nak masuk 6 tahun dah wei.. memang kepingin sangat nak dengaq anak panggil baba dan ummi.. "mmm, bestnyakan".. 

Ni yang tak sabaq nak mengandung ni.. hihi.. 

Mmmmmmmuuuaaahhhh.... :) untuk uols yang singgah baca entri ni :) 

Previous
Next Post »
48 Komentar untuk "Selamat Hari Lahir"

In Shaa Allah...moga2 termakbul impian dan hajat tu... Kita sama2 doa ek...

happy birthday.. semoga Allah makbulkan semua doa rania..

InsyaAllah suatu hari nnt akan kedengaran panggilan baba & ummi tu..

Ros doakan untuk Cik SU.. Sabar ye CIk SU...

Semoga doa dan usaha yang tidak putus itu didengari dan dimakbulkan olehNya. Amin. :)

wahh , time tengah menaip ni mesti tersenyum lebar kan . tengok entry pon suka semacam je . hehe . bbtw , selamat hari lahir :)

Selamat ulangtahun kelahiran dari kakak dan moga mendapat limpahan rahmat dan kebahagiaan sebgaimana yg diidamkan..

hari jadi sue ke? selamat hari lahir sue.. Moga pjg umo, murah rezeki... Semoga hajat sue dah menimang cahaya mata tercapai dan sentiasa dilindungiNya... Amin...

heppy besday too you!!
in shaa allah mudahan2 qaseh dikurniakan cahaya mata..amin

*zaza pun nak msuk 6 jugak :)

selamat hari jadi cik sue...Semoga ada rezeki utk cik sue

happy bezday sue..!!

InsyaAllah... saya selalu doakan yg baik2 utk kengkawan.. moga sue cepat2 dikurniakan baby.. moga ada rezeki sue tahun ni untuk bergelar ummu..!! :-)

Happy Bday..Moga apa yg di ingini, di makbulkan Allah..aminn.

;-), amin...saya pun, teringin sangat nak rasa macam org lain, ada anak, n rasa macam mana mengandung tu, insyaAllah nnt ada la rezeki kita nyer ciksu..saya nak masuk 2 tahun dah..

Selamat Hari Lahir!
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki untuk menimang cahayamata ;D

amin sy doakn sis cpt2 dkrniakn chya mata in syaa allah.. slmt hari lhir sis :)

InshaAllah...kalau dah rezeki mmg akan dpt bby. Cepat ke lambat kita tak tau. Semoga dikurniakan zuriat yg soleh aminnn...Cuba bykkan sedekah kerana memanjangkan usia & rezeki yg melimpah. Kita tak akan papa bila kita bersedekah. Sabar dgn ujian Allah & selelu bersangka baik dgn Allah.

selamat hari lahir...smga pnjg umur murah rezeki :-)

salam ciksu...

baby comel di atas tu milk siapa...?

Tak pe.. sabar..nanti adalah rezeki tu.. NR doakan kamu panjang umur, murah rezeki, kekal bahagia hingga hujung nyawa...

selamat harijadi ciksu. semoga cepat2 dapat baby. Ameen. :)

selamat ulangtahun kelahitan cik su....

Happy besday Cik Su.. m doakan Cik Su murah rezeki dan panjang umur..Moga Tahun ni Allah kurniakan 'rezeki' buat Cik Su dan Suami...In Shaa Allah... Aaminn.

Happy Birthday!!! Insya Allah, mudah2an makbul doa.

singgah pagi di sini lawat Birthday girl :)

Happy belated birthday che sue. Semoga apa yg dihajati dimakbulkan Allah. Insyaallah ada rezeki tahun ni. Akak doakan.

insyaallah ada rezeki cik sue nanti.. sabaq na....

Salam jumaat...
Singah kat sini..:)

selamat ulang tahun kelahiran dear..deqla doakan ciksue dikurniakan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki untuk menimang cahayamata.. amin :) (copy paste ayat) hihi.. yg penting deqla doakan.. doakan deqla sama yer.. teringin nk baby gak.. huhu

selamat hari lahir ciksu..hehe..smoga cepat2 dapat baby yer..leh sebaya anak kite nati..harap2 dpt tempias ibu mengandung nie..hehehe...

epy birthday ye.. moga kekal bahagia selamanyer

selamat hr jd ciksu..mg impian dimakbulkan secepat mungkin...

Hurmmm happy belated besday ciksu....semoga ciksu dikurniakan anak2 yg soleh solehah, sihat tubuh badan dan murah rezki. Ciksu selalulah buat solat hajat utk dptkan anak, menderma dan jgn lupa pi check dgn doktor.insyaallah pasti suatu hari nanti ciksu pun akan berpeluang membelai anak sendiri...amin

tak mengapa janji Allah itu pasti... cepat dan lambat sahaja...

apa pun semoga sentiasa berada dalam kebahagian, keberkatan dan murah rezeki. Insyaallah anak adalah anugerah Allah... pasti ada nanti

salam sue
Slamat ulang tahun yg ke 28..moga dimurahkan rezeki.dan lekas dapat beby.amin amin amin

amin..
moga Ciksu diberi kesihatan yg baik & sihat selalu..moga Allah kurniakan rezeki yg nelimpah tuk Ciksu..plg penting moga impian Ciksu tuk bergelar Ummi di angkat Tuhan.amin..amin..amin :)

amik kat fb senang hamil, ciksue try la kot ada rezeki...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=426753694070137&set=pb.150065288405647.-2207520000.1360590811&type=3&theater

Happy Besday Che Su.. Maaf lambat wish..

Moga panjang umur dan dimurahkan rezeki :D

selamat hari lahir..semoga dipanjangkn usia, dimurahkn rezqi dan diberi kesihatan juga semoga mnjadi anak yg solehah...amiin..

happy birthday
amin...moga Allah memakbulkan segala doa cik sue

selamat hari lahir buat ciksu tersayang..xapa...teruskan berusaha....In Shaa Allah

Selamat hari lahir ciksu. Yg ker berapa nih?

Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg baik.

minta maaf, sy pun dh lama xsinggah sini..maaf nak tnya, ingat gambar baby nie anak ciksu?

InsyaAllah sy doakan semoga ada rezeki utk ciksu dan suami menimang cahaya mata..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF