Tahniah buat MEMEY SUHAIZA dan NING BAIZURA

ALHAMDULILLAH..

Tahniah diucapkan buat MEMEY SUHAIZA dan NING BAIZURA sebab dah selamat bersalin.. 

MEMEY SUHAIZA bersalin malam kemarin.. Ning Baizura pula penghujung JANUARI.. masing-masing mendapat bayi lelaki.. tumpang sronok ;)

Nak baca lagi klik SINI

Oh ya tak lupa juga buat kakak ipaq saya.. pon dah selamat bersalin juga malam kemarin.. pon dapat bayi lelaki jugak ;).. anak keempat.. ni entri pasai anak kedua dan anak ketiga..  nampak gayanya ramai bayi lelaki ni..

Tak sabar nak tengok baby FASHA SANDHA dan JEJAI pulak bulan depan.. semoga selamat semuanya.. amin

pppsssttt: semoga saya juga dipermudahkan untuk mengandung tahun ni .. amin


Previous
Next Post »
41 Komentar untuk "Tahniah buat MEMEY SUHAIZA dan NING BAIZURA"

CIKGU DI SEKOLAH BUI PUN BARU LEPAS BERANAK..LELAKI JUGAK..^_^

AMIN..SEMOGA DIPERMUDAHKAN YER..KAK BUI DULU 5 THN TGGU BARU DPT ANAK..HUHU

SERONOK TGOK ORG DAPAT ANAK KECIK NI...

tahniah utk Ning, dpt baby masa annivrsary ke-5. suka sgt kt ning, pdn laaa senyap je.

sory, CiM mmg anti perampas. utk yg 1 lg tu.......hurmmmmm...berbahagialah kamu dgn kehancuran org lain

tahniah buat mereka..=)

in shaa Allah kak..ada rezekinya..=)

Wah dah selamat dorang.. Tahniah buat semua.

salam ciksu....

seronoknya menadi seorang ibu....tahniah utk kedua mereka..

sy doakan moga sue diberikan rezeki menimang cahaya mata tahun ni.. Amin.. jgn putus asa ye, InsyaAllah ada rezeki sue..


p/s: doakan saya jugak ye..hihihi

Aaminnnn,cikmanis doakan lepas ni turn ciksu plak dapat anak soleh dan solehah

InsyaAllah akak boleh!
Bella lama lagi. Masih study, hehe :3

salam...

sehari dua ni seseorang dah buat lidah saya kelu...jemari plak kaku...hilang semua kisah tu dr minda...insyaAllah akan bersambung nanti...terimakasih ye...

musim baby lelaki ye. huhuhu..

kawan amy pun baru bersalin 3 org..semua laki..amynyer xtau la laki ke puan..hehe

mama tak suka depa dua orang pompuan tu...pasaipa, adalah sebabnya...sikap depa sebegitu, malas nak ulas dgn panjang lebar..

amin. ramai baby artis tahun ni kan. :)

ooo..tgh ngndung gak...tahniah ^_^

nak baby juga..kena asben ni..hehe

Alhamdulillah rezeki depa..doakan untuk kak intan juga ya

tahniah pada mereka berdua.. seronoknya dapat baby boy..

InsyaAllah ada rezeki akak tahun ni menimang cahayamata.. amin..

alhamdulillah..btmbah umat Muhammad..

tahniah..musim dapat anak thun ni..hehe..

selamat malam ciksu..ciksu boleh..kak intan pon boleh!..amee

Insyaallah. Amin. Doakan untuk akak juga ;)

amin Cik Su...sama2 lah kita berdoa yer... In Shaa Allah...aminnn.... amin ya rabbal alamin...

teringin nak tgk baby ning...rahsia pulak depa tuu...

alhamdulillah... tahniah buat mereka... :)

alhamdulillah..aahlah memang ramai lahir baby boy,...huhu daku bila pulak ek?kena betul2 rancang tok bby boy...hahahahaha


Tahniah buat mereka
pekabar sue di hari ini.?

dua2 dpt lelaki...baru tahu..tahniah utk diorg

Aminn.. sama sama kita bedoa ye Cik Su :)

tahniah buta mereka berdua atas kelahiran cahaya mata pertama ye

tahniah utk mereka...In Shaa Allah wani doakan moga lepas ni giliran cik su utk mengandung

memey pun dpt baby boy? mmg thn ni thn kelahiran anak lelaki la agaknya. kt ofis ni pun ramai je yg bersalin n dpt anak lelaki.

semoga dipermudahkan ye. insyaAllah, moga bertambah2 rezeki anak nnt :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF