Coklat Homemade


Amacam uols tergoda tak nengok ni.. tajuk entri bikin gempak sikit coklat homemade.. jangan salah sangka ye.. bukan saya yang buat tapi

Saya upah Chic Na untuk buatkan.. haha.. kan ada cakap, yang saya ada terima bungkusan dari Chic Na dan inilah isinya.. hihi

Saya suruh Chic Na letak filling almod sebab saya suka almond ;)

Saja order ghope gini.. cute jugak hasil keras tangan Chic Na.. kreatip2.. alhamdulillah.. rezeki saya nak merasa coklat air tangan Chic Na dari klate ni ;)

Kalau uols nak jugak order coklat macam saya ni uols boleh singgah lah ke Face Book Chic Na 

Saya doakan semoga biznes Chic Na terus maju.. amin :-* 

pppsssttt: Rasanya sudah pasti sedappp.. siap berebut lagi dengan cik abe dan adik :) 



 
Previous
Next Post »
29 Komentar untuk "Coklat Homemade "

Ohh.coklat..sedapnya..nak survey lah..cantik lah coklat tu..hee.

JOM JOIN, http://diaryismah.blogspot.com/2013/02/segmen-yang-sangat-mudah.html
klik iklan jee. mana tahu nasib awak ;)

waa. mesti sedap kan?

btw sy blogger baru :)
http://orchidhernalee.blogspot.com/

pandai dia buat, cantik dah mesti sedap almond tu :)

Kreatifnya! ^_^ Rasanya pasti sedapppp ni :)

sedap tu ciksu..saya dah 2malam berturut2 buat order dari kawan adik.. :)

salam ciksu...

owhh..ini rupanya...tirgoda la tapi tirkecewa sbb tak dapat rasa....

wahhhh..coklat cikna memang sedap.. :)

cantik2 tu nak kena makan jugak eh...tatap puas2 baru ngap ok ye Rania...hehe.

yayyy.. lega tgk coklat2 tu behave je. hehe.. harap ciksu suka. cikna dah habis fikir dah tu. hehehe.. lobak yg ada riben tu utk ciksu tau. ;)

i love baby carrot!!
comella blog nih!

yummylicious...tiba2 terliur...dahlah penggemar chocolate sejati...

Chic Na silap letak adress ni, patut hantar ke Berlin kan ;)

nxt time kena order besar lg.

salam..chic na yer. nmpk pun sedap. hehe

nak sikiiitttt!!!!!! comel betul coklat2 tu.... tentu sedapkan? harga dia camna yea??

kreatif! mesti dah habis coklat ni kan sekarang?.. tak sempat Ros nak rasa..hihii

haishh
dah la sedap cantik lak tu.syg kan ciksu nk mkn..
dh la pic lobak lak tu.mmg kretif la cikna ai ni.hehehe

wow nak sikit hihihi...choc cikna mmg sedap n best pn

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF