Dia mai dah..


Selamat petang.. jejak uols masih dok elok dalam senarai menunggu.. tak sempat saya nak jejak uols hari ni.. baru sampai dari kampung semalam..

Actually lepas majlis tahlil di Taman Peruna, saya balik KL sat malam tu.. dalam jam 11pagi saya bertolak balik Kedah pulak sebab mak buat kenduri arwah sikit hari jumaat tu.. sat ja dah setahun berlalu..

Sambil2 tu balik ziarah mak sedara yang baru balik dari Umrah.. alhamdulillah chik dan pakcik sihat cuma chik ja demam dan batuk2 sikit.. mungkin perubahan cuaca..

dapat selendang ni.. mak dapat jubah.. jubah cantik2 tapi besor, so saya amik selendang je :)

Kebetulan pulak pak menakan saya pon tak berapa sihat.. baru jatuh moto.. pak menakan macam blurr je.. mungkin terkejut kot.. masa buat nuri jumaat baru ni, dia diam ja.. kalau tak, dia sembang rabung.. alhamdulillah, pagi tadi mak call gtau dah ok sikit, lepas pi berubat dekat Pusat Rawatan Darul Ruqyah kat Pendang kelmarin.. ustaz tu buat air bagi mandi dan minum..

Esok kalau tak da pa pe kena bertolak balik Kuala Kangsar pula.. abang ipaq xcident dekat Manjung.. dalam proses nak tukar balik ke Hospital Tunku Bainun, Ipoh.. doakan ye semoga baik2 aja..

pppsssttt: Maaf ye ciksu bizi sikit dua tiga hari ni, in shaa ALLAH.. pelan2 saya singgah ye :)
 


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Dia mai dah.."

takpe2 settlekan apa2 yang patut disettlekan ok... kitaorang ada jer kat sini... ^_^

Takziah buat mereka yang tercedera, semoga mereka cepat sembuh ye Cik Sue..

eh cantik lar selendangtu..pandai pilih senang nak match..

salam ciksu...

alhamdulillah..dpt selendang..cantik kaler black n white..

samalah kita berdua ni..
dah banyak hari sibuk...

comel selendang tu

slow2 ye ciksu. ciksu sihat tak?

take care yer esok drive balik kuala tu..

cantik plk selendang tu..itam putih lagi..

mmg musim sakit skng ni..wahh selendang zebra+rimau bintang.. kohkoh..cantik..

rezeki ni...

alahai selamat melawat semua²nya yer.. moga mereka semua cpt sembuh...

semoga semuanya berjalan lancar ye...

owh yeop xciden,,semoga cepat2 sembuh ya dan selendang tu sangat cantik

Nur pun bz jugakk..
dulukan mana yg penting... :)

wani pn dh sibuk skang ni cik su

cantik selendang tuh

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF