Doakan kami...


Semoga ianya bakal menjadi kenyataan buat kami dan juga buat rakan2 lain yang masih menanti seperti kami.. aamiin :)


Kesempatan up entry ni saya nak ucapkan 

Saya doakan semoga beliau sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki hendakNya.. aamiin


pppsssttt: sama2 doakan untuk kami ye :-*



Previous
Next Post »
25 Komentar untuk "Doakan kami..."

mg impian ciksu n tiha termakbul..
HB tiha

semoga cik sue dikurniakan cahaya mata..amin...

salam ciksu...

moga Allah kabulkan permintaan...moga segalaurusan dipermudahkan...amin

nak hadiah tak...?meh la join sini

akuamatmenyintaimu.blogspot.com/2013/03/weeehu-giveaway-pggp-daku-amat.html#.UUQJ_BdHIjkd

insha Allah kita doakan untuk kawan2 sekali..moga kita pun akan dapat rasa detik2 jadi ibu...terima kasih ciksue :)

jijah doakan moga akak berdua di murahkan rezeki anak..berusaha, berdoa InsyaAllah akan Allah makbulkan doa akak :)

assalamualaikum qaseh...selamat hari lahir buat tihara...:)

http://maszull.blogspot.com/2013/03/segmen-sabtu-by-emas-putih.html

Aminn.. Ros doakan untuk semua. Cik Su pun doakn Ros ye :-)

Insya Allah.. doakan murah rezeki u guys :D:D

in shaa Allah..rezeki Allah akan muncul jua..=)

Amin Ya Allah..Amin ya Rabbal Alamin..InsyaAllah kak..hehe. Selamat hari jadi juga buat akak Tihara. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Amin.

insyaAllah...Nur sentiasa doakan moga kalian semua di murahkan rezeki dariNYA...

happy belated birthday to kak Tihara :)

InsyaAllah, moga masin mulut kan? :-)

In Shaa Allah wani doakan ciksu kak tiha n yg masih belum dikurniakan cahaya mata cpt2 dpt anak...

hb utk kak tiha

insyaallah... ada rezeki, saya doakan moga berjaya...

lupa nak jawab soalan cik sue.. ke dah jawab.. lupalah xpa sy bg tau lagi.. sbb dipanggil halfmoon bentuk dia macam bulan separuh kot.. hihihihihi

baru tau yg kak tihara mcm kita jugak menanti cahaya mata...huhu.. jgn lupa doa utk deqla jugak tau..hihi

Moga impian Cik Su n Kak Tiha dimakbulkan Allah secepat mungkin..Aaminnn.

Semoga impian menjadi kenyataan, in shaa allah.

amin..moga impian Cikdu..Kak Tiha & Deqla jd kenyataan.amin

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF