I Love U



Sakit tekak, sakit hidung.. dugaan :)

Doakan saya ye.. semoga cepat sembuh..

Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "I Love U"

Awk suka makan? Jom join segmen http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html :D

salam ciksu...

i love you too...

moga cepat sembuh sue...


klik2 sini :-)

sama lah akak puntak baik lagi batuk..org2 kat rumah pn semua jd tk sihat..mmg musim selsema kut kan..tc :)

comelnyaaaaa baby kat header awak tu..hehe

anyway moga cepat sembuh ye...Amin

jemput singgah my new blog ashadin.com

dulunya sharidawati.blogspot.com

jage diri baek2..
smge cpt sembuh ye..
=)

Amin...semoga kembali sembuh!!!! jgn lupa mkn ubat tau!

moga cepat sembuh kak.. makan ubat tau..

Akak selesema ye? Alolo kesiannya..dekat rumah, adik bongsu saya demam. Semoga cepat sembuh kak. Makan lah ubat ye.

ilebiu to.... :)

Moga cepat sembuh..jgn lupa mkn ubat tau.. :)

jangan lupa minum air masak banyak2 ciksu. rehat cukup2. moga cepat sembuh. :)

Ros doakan Cik Su cepat sembuh... makan ubat ye...

get well soon dear... and I Love You Too....

moga cepat sembuh ye ciksu..amin
suka dgn qoute tu..sempoiii

moga cpt sembuh ciksu i lap u 2 kihkihkih

semoga cepat sembuh ye..Amin..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF