Istimewanya Pemanggang Ajaib


Saja nak share.. selain digunakan untuk masak lauk pauk dan sayur2an.. pemanggang ajaib juga sesuai untuk masak/ bakar nuggets, ayam goreng segera dan juga telur :)

Tanpa menggunakan secalit minyak ye.. tetap masak seperti digoreng ;)

Caranya uols just susun nugget atau ayam kemudian tutup pemanggang ajaib.. cuma pusing2kan pemanggang ajaib je.. tak payah buka penutupnya.. guna api semaksima.. dalam 10 minit boleh siap.. atau masa uols tentukan sendiri ye :)
 
Sama juga untuk telur..

Untuk semua ni bukan saya yang buat ye tapi cik abe saya yang suka mencuba :-*



Previous
Next Post »
38 Komentar untuk "Istimewanya Pemanggang Ajaib"

alamakkk nak kene beli gak la ni jwb nyer..

mcm nk sama jer n3 kite ari ni. sy pun nk cite pasal pemanggang ajaib.

wahhhhhhhhhh macam2 leh guna

Bagus kan.. satu cara nak kurangkan penggunaan minyak.

wahh..senang je eh...
nantilah nak beli.. :)

wahh..senang je eh...
nantilah nak beli.. :)

KENA BELI SATU LA NAMPAKNYA NI...

menarik... healthy food jadi nyer tanpa minyak kan...

bestnyer..senang nk guna..yg paling menarik skali xyah masak guna minyak..bagus untuk kesihatan

mudahnya bila dah ada pemanggang ajaib ni. mmg ajaib!

Ni entri kedua AJ baca pasal pemanggang ajaib ni tau....

bertuah cik abe yg tolong..hehehe nampak cam menarik je pemanggang ajaib ni :)

wah bagusnya
lebih menyihatkan
masak tanpa minyak :)

akak yang tak beli lagi pemanggang ajaibni.. kena gak beli..kalau masak nugget kuranglah minyaknyer kalau gitukan..

wah~nie yg nak minta en.husband belikan nie...

waa..ini bagus..tak payah guna minyak..jimat minyak dan kurg kolestrol giteww..

Seronok plak dgr cter psl pemanggang ajaib nie..akk pun nk beli 1 jugaklah :D

Salam ciksu...

Tak perlu boh minyak ye?elok utk kesihatan ni

rasanya kena beli jugak la pemanggang ajaib ni.. senang nak memasak.. echeehhh..

mmg ajaib...dkt umh makcik ada 1 dh pernh cuba dh..

wahh.tak tahu plak boleh goreng nuget...nak try la pasni..hihi

nak gtau ciksu ni, hadiah dah sampai, tapi kat kg, mak kol gtau, hepi sgt, x sabar nk balik tgk kebaya cumeelll hihi..tq ciksu!!

wahh.. bermanfaat betul pemanggang ajaib ni.... macam2 menu bole dicuba...

bestnya kalau ada pemanggang ajaib ni.. memang nak kena beli ni !

saya masih belum memiliki pemanggang ajaib ni, dekat mana ek nak beli...

Ciksu..jenama ape ciksu beli ni? Berapa rm? Kalu murah dila nak cuba beli..hari tu order xsampai2..huhu

salam

akak beli gan sape yer pemanggang ajaib nih...haishhh dah lame berkenan nih hehheheh

cikna selalu balik2 je ngan sudip sbb kalo pusing2 camtu jd tunggang terbalik yg kat dalam. hehe..

memang ajaib.. sesuai ngan nama. hehhee I pernah masak nugget dalam oven, sedap kan tak pakai minyak pun.

Tak pernah goreng nugget pakai PA nih. Next time bley goreng tnpa minyak. Baru tau ni ciksu. Thanks.

Yang akak recommend hari tu..saya dah beli..baru je sampai dekat rumah mak saya petang tadi..hehe..terima kasih kak sebab recommend kan. ^___^

akk pun dah try mmg best masak kat pemanggang ajaib2=)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF