Jawapannya ialah..

Ramai yang teka isi dalam Door Gift tu.. tenkiu ye.. sebab sudi layan.. hahahahaaa..

Memang saja tak nak kasi klu pon.. geram Deq La ngan Waniey kat ciksu ye.. hewhew 

Sebenarnya kan, otak kelam2 sangat pagi tadi.. tu yang tak tau nak tulis entri gapo.. hihi.. pastu kan saje je nak bagi uols berpikir sejenak.. first day keja kan hari ni ;)

Ni lah jawapannya..

Cupcake
 
Siapa teka dengan betul, esok saya habaq hokey.. sebab ada dua tiga orang jawab dengan betoi.. makanya nak kena cabut undi la ye :)

Daaaa.. :-*





Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Jawapannya ialah.."

kuikui..cupcake rupanya..tahniah2 pada peneka terbaik.

wahhh...comelnya cupcake tuu!! hehe

ala.... ala.... ala.... ok majuk. hahhaa

aik bila de contest nie? rugi2..hehe

Salam kenal dan terima kasih singgah ke blog saya
U in my bloglist
Check It Out!!!!
Hanif Idrus ( http://hanifidrus.blogspot.com) di bloglist anda.
Hanif blog bloglist
Check blog anda berdasarkan bloglist abjad
Every week saya datang melawat tapi dengan syarat always updated blog..hahahha
Tujuan--senang saya blogwalking supaya tak hilang kawan blogger..hehehe

cupcake ruapanya..

jauh betul apa yg nur teka...hihihi...

Heheee, pandai diorang meeka. MJ je terlepas peluang..huhuuu

ehhh..mcmane bole terlepas entry ni ye. hehehe

Owhhhh..hurmmm

X sempat nak teka dh terjwb

cupcake.. hihi. mesti cik su dah habis makan ni kan.

kihkihkih xgeram la sayang lagi ada la kt ciksu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF