Rindu sama kamu..


Bila la agaknya maklong nak turun Penang ye.. asyik tertangguh aje :)

Hanya menumpang kasih dengan anak2 buah.. saya ramai anak buah.. kalau anak sedara sebelah saya belom ada lagi sebab saya yang sulung plus saya sorang je yang dah berumah+tangga.. hihi

Kalau sebelah cik abe saya ada 8 orang anak sedara.. 


Previous
Next Post »
27 Komentar untuk "Rindu sama kamu.."

deqla pun ramai anak buah... sama la.. menumpang kasih mereka je la.. ank pun xde lagi kan..huhu

kalau nieyl..anak buah ade lebih kurang 17org..hihihi~kalau balik raya..peh!riuh...

anak buah pun mcm ank kita juga..semoga cepat2 dpt timang cahaya mata..nanti..insyaallah..

sabar yer kak :) insyaAllah anak2 buah tu akan mendoakan akak :)

rindu ye..
Nur xde anak buah lagi....
huhuh

kite boleh jadi anak buah blog..he3 sape nak angkat tangan mcm saya....

oo pangkat mak long eh..smalahkita..hehe..tp ada ank nakan pupu ja..huhu

Tak lama adalah anak sendiri. Berdoa moga rezeki cepat.

huhu sedey! sama la kita.. zaza pun xde anak sedara lagi! anak sepupu ramai la... sebelah en.suami pun sama.. :(

opss!! brg dh sampai.thanks alot! muaahhhh...

salam mak long...

tak ada lagi kuali tu...

Emmm... akak ada 30 anak sedara, emm, in fact dah ada cucu saudara pun... hehe

Anak2 adalah rezeki, so bila Allah belum kurniakan rezeki, berdoa dan tunggu dengan sabar. :) Insya Allah

xmo stress2, insya allah lambat laun akan dikurniakan cahaya mata, kita sama2 doakan, amin

penang tang mana?nnti habaq na.. :p

sama la kita..Salam ciksu..maaf lama x mai sini..ciksu, nombor tepon wak akak dah tanya husband..dah x ada sejak tepon dah betukar....sorry yer ciksu lambat gtau..nanti akak try cari kat kawan husband..sebab dia yg bg ...

Wah, Cik Su nak bali penang ye.. bestnya.. Sabar ye Cik SU.. tak mau sedih sedih.. Kita sama-sama berdoa ye :)

manisnya senumanmu=)mmglah buat org teringat2=)

Comel..saya tak ada anak buah lagi..abang sulung pun tak kahwin lagi..hehe.

akak pun sama..tumpang kasih anak buah..kalau belah akak 8 orang jugak..tp belah hubby 50 orang dan cucu saudara 20 orang..mmg terasa sangat bila orang lain beranak pinak n meriah..dugaan kan :)

cheqkaq ramai anak buah..belah abang terutamanya..sebab dia bongsu..lebih 45 org kot..cucu pon ramai dah

bestnya ada 8 orang anak buah. huhu..

remy doakan semoga cepat2 dimurahkan rezeki...Amin...

anak buah pun mcm anak kita jugakkan..
insha Allah satu hari nanti pasti ada rezeki dari Allah

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF