Satu Untuk Kamu, Satu Untuk Saya


 Satu untuk kamu :)

Satu untuk saya.. comel kan, siap ada riben kaler pink lagi tau :-D

Yang terakhir.. yang kecik2 dah habis di ngap.. sedappp.. kalau uols nak jugak kena lah singgah SINI .. macam2 ada ;)

Agak2 uols apa filling dalam coklat terakhir ni.. hihi
kalau betul Chic Na belanja uols, boleh Chic Na :-D

 

Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "Satu Untuk Kamu, Satu Untuk Saya"

amboi special ni siap ada lobak..

Nampak comel mst sedap ni..
Cute!!
Syg jer nak gigit.. Hi3!!!

oo main teka teka ye.. hihi.. Ros teka oreo?.. Haritu Cik Su kata ada almond kan?.. ni lain pulak ek?..

dah agak cikna yang bikin kan?alahai cumil..cik sue mmg suka makan lobak ker?

Agak2 Almond kot..
kata suka Almond..hihi

wahhhh comel jek lobak... sayang rasa nk makan... satu utk deqla tu kan? hihi

Sedap dan cantik..hehe..comel.

ada carrot milk dalamnya ea..

almond eks..comel2 dia buat kan :)

alolo...comel! ada reben2 lagi yg buat lagi sayang nak makan.

comel..mcm syg plak nak makan...

hihihi.. nampak notty kan karot tu? err cikna nak teka boleh?? ;)

Sedapnya ciksu..cmel plk tu..klu dila syg nk mkn tu..hihi..nnti nk jengok jgk la...teringin plk nk mkn cklat comel;)

comelnyer...nak mkn pun sayang...he3

Biskutkan..
sedap tau..Nur suka.. :)

Alahai comelnya, syg nak ngap kalau dah comel mcm ni

comeynye coklat tu..coklat yg cikna buat mmg comey2 kan rasa sayang nak makan

i takleh teka nnt chic na marah. hahaha

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF