Segmen Saya Suka Makan

 

Nak join klik banner ye
 
 Saya suka makan Bihun Sup Utara ;)

Bihun nak kuning2 ye.. baru menarik, buat aii tertarik :)

Pekena pula dengan Sup Rangka Ayam.. hirup panas2.. yang demam pon cepat je sihat.. hihi.. yang penting sebab sedappp ;)

Tag 


Previous
Next Post »
33 Komentar untuk "Segmen Saya Suka Makan"

Assalamualaikum
singgah pagi rabu
semoga diri sentiasa ceria selalu:)

bihun sup mmg mabelesss kalu kaler kuningggg..hehe

gud luck dear :)

selamat bersegmen..gud luck..sedap nyer bihun sup

saya pun suka makan! hehehe
selamat bersegmen!

selamat bersegmen..
terliur nur tgk bihun sup pepagi.. :)

bihun sup utara tu kena lak sambal merah perghhhh he3

owhh... suka bihun sup yer.. selmt bersegmen... =)

Selamat bersegmen. Sedapnya tgk sup tu.

sangat2 sedap sup kerangka tu ciksu..sup utara amy pun suka..kat bulatan uniten ni de jual.. =)

mang sedap sup-sup ni... suke gak

suka jugak! ^^

terliur ni...arini pose...huhu..jenuh tu..sebulan nak ganti ;)

sodap nye, betui kalau demam2 hirup sup panas yg perah limau tu perghh..hilang pahit mulut :)

sedapnya bihun sup.. Ros pun suka.. Thanx tag Ros.. :)

weeehuuuu!sdapnye sup tu..good luck..

saya datang membalas kujungan sambil follow :D

emm bihun sup ! Sedapnyee :9

I pun dah tertarik ni ciksu. tolong masakkan. ;)

all teh best CikSu...occay2 tetiba terliur kay...

pagi2 tengok makanan sedapnya...

gudluck yer kak..

nak resipi nasi kerabu nnt saya bg ye..sbb skg ni tgh bz sikit..nnt sy free saya bagi ye :)

Terima kasih sebab join segmen ni. Link awk dh dmasukkan dlm senarai peserta. :D

http://nursyafiqahrahmat.blogspot.com/2013/03/segmen-saya-suka-makan.html,,
kita hantu mi hun sup jugak,,hehehe,,

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF