Selamat Pagi Malaysia..

Udah sarapan ke belom puan2 dan tuan2 sekalian.. hihi

Mai oii cik mai.. mai ciksu nak belanja.. kopi o cawan besaq punya.. :)


Jangan buat khoje sambil pejam mata udoh ye.. udoh minum kopi.. celik mata luas2 ye.. hihi  :)

Previous
Next Post »
30 Komentar untuk "Selamat Pagi Malaysia.."

Salam Jumaat.....sedang brekpes juga ni...hehe

amboi besarnya cawan cik sue.. ni boleh buat mandi huhuhuhuhuhu

kih3..ciksu belanje air kopi je ke..blanje la sarap skali..

Assalamualaikum semua
Selamat Hari Wanita Sedunia :)

kopi minum sekali sekala...sebab kalau buat pun secawan je,orang rumah ni tak minum kopi pulak...Alhamdulillah sarapan lempeng je pagi ni...

kenyang seminggu ni ciksu oii kalau minum. hehehe.. anyway tq belanja. ;)

jaga kaunter tak bleh tido nie...

Kakak tak minum kopi CikSu, api dah minum milo hihi...

OMG!!!!!

besarnya cawan dia

Hadiah yang sue hantar tu kakcik dah terima dan kakcik dah masukkan gambarnya dalam blog. Terima kasih ya Sue. :)

kahkahkah~
besau jerrrr....

mak oii...ni sampai petang x yah minum dah ni

tu diaaa besaq nya cawan kopi..kalu ngatuk lagi tak taw laa :D

amboi ksu! biar betul..boleh jemput 1 kg tu...hehe

wah... lamanya tak minum kopi.. sedap layan pagi2 camni..

Mahu cik su mahu..!
Tersengguk depan pc dah ni..!!

Amboih kopi tu minum sehari tak abis2 punyalah besar....
hehehhehe..

besarnya cawan..bila nak habis air tu klu minum

Alamak..tak suka minum kopi..hehe.

jenuh nak minum kopi byk tu...hihi

pengsan nak minum kopi sebesar cawan ni CikSu...

kena secawan.... terus buncit..... byk tu.....

banyak sangat tu Cik Su.. Kita kongsi dua nah.. hihihi.. cicah biskut...

kena secawan gedabak besaq ni mau x lena semalaman

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF