Datuk Siti Nurhaliza punya pasal..

Hari ni pi office cik abe.. pastu terbaca KOSMO yang member cik abe beli.. sekali, selak punya selak.. tiba satu muka surat.. jeng.. jeng :)

Ada citer pasai Datuk Siti Nurhaliza la pulakkk khannn..  

"ala, camno ni nak minta segan la pulakkk sebab tuan punya KOSMO pon belom baca lagi.." (masa ni dalam jam 930pagi)..

Lepak kat office sampai jam 1 tengah hari jugak la.. pastu melencong ke Jasko Au2.. time ni memang tak ingat pasai KOSMO dah.. lupa sekejap.. hihi.. 
(masa balik dari Jasko dalam jam 415petang)..

Tetiba masuk perkarangan kawasan perumahan, baru saya teringat pasai Dato’ Siti Nurhaliza tu.. sepantas kilat suruh cik abe singgah carik kat kedai runcit yang terdekat.. sungguh mengecewakan.. habis sudah.. huwaaaa..

Tapi nasib baik cik abe memahami, dia pi cari kat kedai sebelah pulak.. alhamdulillah, masih ada

Makanya dapat la sudah koleksi terbaru saya..
 
 Transformasi Siti Nurhaliza.. 

Datuk Siti Nurhaliza diinterbiu mengenai penghijrahan beliau awal tahun lalu.. sama ada atas kerelaan sendiri atau disebabkan kejadian yang menimpa Datuk K.. nak tau lebih lanjut uols kena la cari KOSMO hari ni ye.. hihi.. tu pon kalau ada lagi la.. tak pon uols klik je sini..

Wajah terbaru Datuk K.. sekali pandang dah macam kembar Umie Aida pon ada Datuk Siti Nurhaliza ni.. betul tak.. cer uols peghati betoi2.. ada iras2 kan ;)

 Tanpa mekap tebal.. comey gitewww..

Lihat pinggang`ku`.. rampingkan.. hihi..


Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Datuk Siti Nurhaliza punya pasal.."

nampak bertambah comel sejak berhijrah nie kan...?

Alhamdulillah..makin cantik M tengok

Peminat setia ni...
Dulu kakak AJ minat gila..
Since dia kawen ngan Datuk K, terus kakak AJ banned...
Album pun dia taknak beli...
Kehkehkeh......

salam ciksu....

minat siti ye..comel sgt dia tu..takde makeup pn still comeyyyy

wahhh..hebat penangan to ti ni.. :)

minat sungguh cik su dgn dato ct ni :-)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF