Solat Jumaat




 Selamat hari jumaat..
tak salahkan kalau kita selalu ingatkan adik beradik lelaki, anak2 lelaki, rakan2 lelaki hatta suami dan ayah sekalipon mengenai Solat Jumaat..

Saling ingat mengingati perkara yang baik kan :)


Previous
Next Post »
27 Komentar untuk "Solat Jumaat"

salam jumaat yang indah
singgah pagi

Tak salah qaseh....sekurang2nya kita dapat pahala hehe

selamat hari jumaat juga buat ciksu....

betul tu..deqla pun sokmo ingatkan hubby... pastu dia bebel kat deqla.. "mcm la abg x ingt.." hihihihi

drama tu kat tv1 ciksu...stiap khamis dan jumaat...10malam...

skrang xsilap dah episo 6 kot

salam jumaat ciksu..
zaza setuju!!!

insyaAllah..tp masih ramai lelaki yg xtahu dosa meninggalkan solat jumaat nie hingga sgup teman isteri shopping lagi..

salam Jumaat Cik SU.. Maaf lambat datang rumah Cik SU ni... Ros ada kursus Rabu n Khamis :)

salam jumaat....

memang tak salah...tapi menyuruh kepada kebaikan dapat pahala tau....

x ada salahnya..
dpt pahala lg.. ;D
Happy weekend & TC yer.. ;D

salam sue
Lawatan tirana aduka di ptg jumaat yg damai.

betul2.. jijah selalu ingatkan suami :)

betul tu ciksu. saling ingat mengingati. ;)

emm patutla mak ciksu sedih sangat. takpela, doakan arwah tenang di sana InshaAllah. doakan kebahagiaan mak ciksu jgk.

Ingatan yang bagus sangat Sue..

Alhamdulillah cik su. sakit belakang dah hilang. Ros tak
makan ubat apa pun. Minta husband sapu minyak je. seminggu jugak sakitnya tu. Masa sakit tu, boleh pulak nangis sorang sorang ingat kat mak kat kampung nun... huhuhu.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF