Baru saya teringat..



Ingat tak pasai entri Siapa yang bagi ni..

Tadi saya check email.. dekat siapa saya bagi alamat.. ghopenya hasil saya menang join Segmen Lagu Favourite saya by Leeyana bulan Februari lepas.. 

Saya menang purse.. baru  saya teringat.. hihi..

 "alahai ciksu.. nape dengan ngko ni.." :)

pppsssttt: Boleh la malam ni try mask shieseido tu :)


Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Baru saya teringat.. "

Wah..tahniah cik sue..dpt wallet ker?

laaa jumpa dah penghantar misteri tu. huhu..

Ni mesti kes memang banyak hadiah ini sampai lupa..ehheheh
tahniah yek dapat hadiah..

Ciksue mesti bnyk join contest ni..sampai tak ingat hihi..neway congrates ya..

vah vah vah... shiseido lagi. mmg murah rezeki betul. selamat bermask yer.

dapat mask shiseido tu.. kalo bli mahai gak tu. bertuah sue!

best pakai shiseido tu kan..rasa licin je muka

haha.. patotnya dia tulis la nota kat situ.. so, takde la org tertanya... hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF