Cheque Nuffnang dah sampai..



Akhirnya menjadi realiti.. sampai dah kat tangan saya.. lega ;)

Itulah jumlah amaun yang saya dapat kumpul.. perklik ye.. bukannya dari BE/ CPUV.. 

Trima kasih ye NUFFNANG.. harap2 lepas ni, sudi2kanlah hulur satu dua BE/ CPUV pulak ye.. hihi



 
Previous
Next Post »
49 Komentar untuk "Cheque Nuffnang dah sampai.."

alhamdulillah...rezeki..
tahniah cik sue..

tahniah, akak belum cash-out lg...

tahniah ye...semoga lepas ni mkn bertambah jumlahnya. dulu sy tak heran...bila tgk org dapat baru nak ada jugak nuffnang...kesian kan...

alhamdulillah rezeki, belanja akak boleh?

Congrats sue..keep up a good work..

alhamdulillah, congrats ciksue..per klik pun lebat tu :)

murah rezeki. moga berterusan ye ciksu. ;)

bestnya... alhamdulillah rezeki.. nuffnang saya ada la sehinggit jer

tahniah cik sue! jaa pulak baru hari first time dapat cpuv... gembira yang amat tahu!

tahniah ciksu sebab dah dapat duit tabung..hihihi

alhamdulilah.. rezki.. ayu tak reti lah cm ne nak main nuffnang nie.. tak pandai...

tahniah...semoga lepas ni bertambah lagi rezeki tu, amin :)

Alhamdulilah rezeki juga tu cik su.. tahniah yer!

Alhamdulillah..tahniah akak. ^___^

alhamdulillah..husna x pernah terima lg nih..gigih kumpul..huhu..

tahniah..alhamdulillah rezeki masuk..:)

syukur alhamdulillah. rezeki tu

alhamdulillah..murah rezeki cik sue..cantik pulak bunga tu..haha

lame x singgah..hrapnye cik sue sihat..bestnye dpt cheque..hihi..bolehla belanja mamam

alhamdulillah..
bila nk blanja ai ni ciksu?

syukur alhamdulillah... murah rezki ciksue dgn nuffnang..

wahhh tahniah,,besnyer,,oh ye, maaf tau lmbat nk ckp thanx kt cik sue, hadiah yg comel tu dh sampai,,dh nk penuh duit syiling saye bubuh dlm tu,heheh maaf yer, bru online=))thanx sgt2

Salam ciksu..wahhhhh ciksu kayoooo...leh la banjer pasni..hehehe

Alhamdulillah..tahniah! Rezeki berblog:)

tak nampak berapa jumlahnya.mesti byak tu.

tahniah sue.bila nak belanja ta

ramai tukang klik...bertuah bbadan...tahniah ciksu

wahhh congratez, hihi..bestnya, sy punya entah bila tahun lah..xberapa nk mahir sgt psl iklan2 nih :p hihi

as salam cik sue apa khabar :)

Alhamdulillah..=)

tunggu masa jgak nak cash out nih..haishh~

ok .thanks bg tau jumlahnya.yg penting happy blogging sue.

Tahniah yea. Terima kasih sbb bgtau jumlahnya. Kekdg byk jek tgok org dpt cek tp tertanya2 jgk berapa dorg dpt. Coz sy punya RM 10 jek tak berubah2 dr tahn lepas! Hehehehe...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF