Intekma Resort, Shah Alam..



Hye.. jom ikut saya malam ni.. kita ke Intekma Resort, Shah Alam, nak?

"apa hey ke sana tu.."

"adela.."

tunggu ye, next entri.. in shaa ALLAH... daaa :)




Previous
Next Post »
31 Komentar untuk "Intekma Resort, Shah Alam.."

kite pn nk g sane jugak mlm neh sbb member kite stay sane. sbb nk attend program i-hack kat uitm. hihi. :D

pernah pegi sini.. tempat dia boleh tahan la.. bilik pon besar..

salam ciksu...

nak ikut...tp nak ikuti perkembangan hal ciksu ke sana...

nak pergi I City kan..hehehe...aritu ada kawan pergi situ & bermalam dekat Intekma ni....Keje gomen dapat less banyak tau bila tunjuk pass...

assalamualaikum qaseh...bercuti yer...;)

apalah yang dibuatnya tu hihihi...ada jemputan wedding ke :)

Intekma dulu slalu lalu sbb study kt s.a...dulu intekma antara yg best kt s.a tp skrg dah bnyk hotel yg berstar2 kt kat s.a

wahhh..mcm menarik je ni. teringat kenangan masa study kt uitm dulu. selalu ade event kt sini. hehehe

dulu saya nye hostel dekat je ngan intekma tu tapi tak pernah jejak intekma.hehehe

lame dh tak dgr pasal intekma. wujud lagi rupenye. :)

hehe ape la secret tu...

sy dulu selalu ke situ..sbb EDU Uitm kat situ..jaman amik degree kat UiTM dolu2..uhuhu

pernah gi sekali je sini, makan2 buffet kena 500 dalam 10 orang masa tu ..huu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF