Kasturi Hitam dan Kegunaannya


Saya selalu beli minyak kasturi hitam ni.. elok untuk oghang pempuan macam kita2 ni tau :)

Untuk elakkan diri dari terkena pukau.. kita berusaha

Caranya sapu di pergelangan tangan kiri kanan pastu calit dekat kening.. guna sebelum keluar ghumah.. selawat dulu ye sebelum nak guna :)

Saya beli dengan
Mohd Sham B. Ramli
013-272 4904/ 013-259 5440
mohd.sham@rocketmail.com

Bagi yang duduk di Klate cer pi sini Lot 1383 Pondok Hj Yaacob, 16800 Pasir Puteh, Kelantan :)

Sebelum tu cik abe ada ambik dengan member dia yang duduk di Klate juga.. 

   



Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Kasturi Hitam dan Kegunaannya"

sy tak tahu pulak ada jual warna hitam, sy beli yg as syifa unya minyak kasturi.. suka bau dia... rasa tenang jer..

Bagus ye minyak ni..
btl tu kita berusaha..
org kata lebih baik mencegah drp merawat..:)

owh bagus jugak kan.. kira mcm pelindung kite jugak la kan..tp apapun, smuanya dgn izin Allah. ;)

Oh yeke kak....
AJ tak penah tau pun...
Kat Kl ni tak tau ada jual ke tak......

pelindung yer.. jijah baru tahu... kira dia wangi jugak ke...

ooo tak tau pun. utk keselamatan kan.

pernah jumpa, tapi tak beli...
sebab tgk hitam je kan..
hihi

first time dengar pasal kasturi hitam ni. kat kelate tu kira ok dah, tapi di pasir puteh tu jauh dari rumah jaa hukhuk...

p/s :sue ngn cik abe ore kelate ke?

xtau pula ada benda mcmni...good info...leh try..

first time dengar..berapa harganya?

abg beli kasturi putih dan hitam, saya suka bau dia, lembut ja, langsung tak menusuk hidung...

abg gi ceramah kot masa tu, ada pemplet gtau cara2 guna dia, dah habis dah skang, huhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF