Komen ni buat saya..



nak sambung balik minum Susu Anmum Materna.. 

pppsssttt: Ye, bila sape2 cakap macam tu (mengandung).. saya aminkan :)




 





Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Komen ni buat saya.."

AMIN.....semoga cepat dapat baby :D

Amin.. InshaAllah moga de rezeki...

kalau tak nak beli.. amik sample jer... kat laman web annmum.. usaha tangga kejayaan

CIKSU, kawan saya pun cakap benda yg sama, minum susu anmum, tauge untu kesuburan kita ..;-)

jgn strees,..kalau susu itu membantu,..apa salahnya... In Shaa Allah... kalau ramai yg kata,..moga2 ia satu doa yg makbul... selamat berusaha.. mg berjaya..akak sokong ciksu... :D

aamiin.. akak tumpang gembira

Amin...in shaa allah. Taugeh tu pon saya pernah dgr juga.

Saya dulu masa nak dapatkan anak 1st pon susah juga. DekaT SETAHUN juga kosong. Saya gi berurut & makan asid folic. Alhamdulillah...lekat. Saya doakan smoha ciksu cepat2 dpt baby.

sabar...
insyaAllah satu hari nanti...

teruskan ciksu dgn susu tu kalau ia dpt membantu..In Shaa Allah

sabar yer sue... apa pun sue dah usaha tu, hope ALLAH permudahkan...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF