Ole-ole dari Langkawi..

2, 3 hari lepas saya ada gitau yang saya pi lepak kat office cik abe  kan.. 
tujuannya sebab cik abe pi amik barang sikit.. 
kebetulan pulak kawan cik abe nak bagi ole-ole yang dibeli dari Langkawi..
 alhamdulillah, 
rezeki :)

Pi Langkawi tak sah la kalau tak bawak balik coklat kan.. 
ini yang kami dapat, tinggal sebahagian je, selebihnya cik abe dah pulun ;)



Selain tu kami dapat 

Buah Adam Hawa @ Buah Zuriat 

buah ni hanya ada di mekah sahaja
nak mengerjakan buah zuriat ni pon agak kritikal juga katanya
tak pa 
nak seribu daya kan
kena la usaha lebih kalau nak hasilnya,
betul tak!



Nway tenkiu kak lily sebab ingat kat kami :) 

next entri saya citer ye apa saya nak buat dengan 

Buah Adam Hawa @ Buah Zuriat ni..

Uols pernah tengok tak Buah adam Hawa @ Buah Zuriat ni?


Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Ole-ole dari Langkawi.."

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF