Persamaan Aqilah dan Darwisya..


Rindu kat Wisya :-*


Saje nak tepek gambo Wisya masa mula2 jaga dia dulu.. gambar2 ni ambik masa bulan Mac 2011.. Wisya dalam 2 bulan lebey la.. kalau tak salah baru 2, 3 hari saya jaga Wisya.. 




Kalau saya boring atau stress.. suka tengok gambo2 Wisya.. tak pon saya akan layan video2 Wisya sebagai terapi minda buat saya.. hihi


Banyak video yang saya rakam.. yang paling best masa Wisya mula blaja nak meniarap.. hihi.. berusaha sampai berjaya la.. last2 sekali bila tak boleh buat.. tarik muka.. pastu nangis.. so sweet :)




Cer tengok,Wisya dan Aqilah.. hihi... tengok gambo Aqilah la yang buat saya teringat dekat Wisya :)





Persamaan Aqilah dan Darwisya ialah baju dorang sama :)







Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Persamaan Aqilah dan Darwisya.. "

comelnya.. krg ni mgkn lg comelkan...

muka pun macam nak sama je. hihi..

comelnyaa wisya dengan aqilah .
jemput join GA ni http://missikushi.blogspot.com/2013/04/1st-giveaway-by-izah-ecah.html :)

laa sama baju jer.ker..ingat sama apa..hihi..mmg tgk budak kecik...satu terapi yg mujarab

salam...jemput join segmen kathy http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

hehehe...nak juga baju tu sehelai leh. hadiah for my baby.

sekali pantang tgk ketiga2 gambar ni adalah org yg sama.. hihii

muke aqilah dgn wisya pon nak dekat serupe la kak,hihihi

Ciksu,mai ler tlg jagakan firas,cik manis dah nak start keja ni

muka pun mcm ada iras juga la cik su hehe...comey sungguh

wajah Wisya dan Aqilah mcm hmpir sma.. Kebetulan, sy pn ada sepupu nma Darwisya..umur dia lebih kurang 2 tahun.. =)

apa la ciksu...muka pon ade iras arr..hee

comeynye...sonok ye jaga bby..pndi awk jaga...

teringat balik la tu.... muka pun cam ada persamaan je...

Salam kenal.wah dua2 comey!best tgk baby n kanak2 kan.bau bayi tu best sangat.lembut n mdamaikan.kanak2 pula sentiasa riang,jujur n xde masalah.tulus n suci.jemput singgah blog saya ye

Betul!! saya soong..Kedua-duanya comel!!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF