Saya menang Cheese Powder..


Sungguh tak diduga.. no 3 saya bertuah juga akhirnya.. hihi.. 

Tahniah juga buat Jaa dan pemenang2 yang lain.. tima kasih juga buat penganjur GA ni, DEQLA :)


 Bakal dapat Cheese Powder tajaan dari DHannahShoppe.. terima kasih :)




Previous
Next Post »
22 Komentar untuk "Saya menang Cheese Powder.."

cheese powder...sedap tu buat cicah kentang goreng ! tahniah QasehnyaRania...

Tahniah ciksu, byk hadiah ciksu dapat yer:)

tahniah..smga pasni boleh menang dlm lain2 contest plak

jaa pun tahu, sbb cik nur inbox di fb, hihi, kalo x mungkin melepassss. jaa jarang bw sejak dua menjak tu yg xtau...hehehe.... btw tahniah gak buat sue!

tahniah ye CikSu..moga2 pasni CikSu pregnant lak ye :)

tahniah tau... nnti dah dpt cheese tu inform deqla yer... ;)

Tahniah ye.... Murah rezeki Qaseh.

tahniah..memang murah rezeki..

salam jumaat ciksu...

tahniah ye...sy memang nak cari la cheese powder ni...ada jual di pasaran,kat mana ye?

Tahniah ciksu alhamdulillah :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF