Saya menang Keronsang..



Alhamdulillah.. murah rezeki saya bulan Mac dan April.. 

Saya menang hadiah saguhati di blog Pink Ummi sempena 5th Anniversary Mini GA yang beliau anjurkan bulan lepas.. in shaa ALLAH saya bakal dapat keronsang :)

Sesiapa yang join boleh semak keputusannya kat sini..

pppsssttt: Doa dan harapan saya semoga kami dimurahkan rezeki untuk timang cahayamata juga.. kalau boleh sebelum umur saya 30tahun.. in shaa ALLAH ;-*








Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Saya menang Keronsang.."

Seronoknyer..leh tambah koleksi brooch kan..

tahniah ciksu..

InshaAllah. ;)

Insya Allah... doakan for u dear. And tahniah menang ;) berbaloi kan join GA.
Pssstt, now I know Ciksu belum 30 yer, hehehe.

tahniah cik su...



inshaa allah moga ada rezeki ciksu..

murah rezeki ciksu..xputus2 dpt..inshaa Allah lepas ni rezeki anak lak..amiin.. =)

Tahniah ciksu..
InsyaAllah,..sentiasa doakan...

tahniah akak!!! :)

p/s: deno dulu rawatan di Ins. pediatrik, HKL.. sejak tahun 2008, deno dapat rawatan di hosp kuala terengganu :)

wahhh murah rezeki sue kali ni ya....

wahh... menang lagi..mmg murah rezeki la cik sue ni.. ;)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF