Sunat Hari Jumaat..



Pada subuh hari Jumaat maka setiap muslim digalakkan mandi kemudian memakai pakaian yang berwarna putih kerana pakaian putih lebih disukai Allah :)

Pakailah minyak wangi yang diharuskan dan berhiaslah dengan memotong rambut, mencukur kumis, memotong kuku dan menggosok gigi.

pppsssttt: Selamat beramal :)




Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Sunat Hari Jumaat.."

salam pagi jumaat...
selamat beramal :)

alaaaa..kita xde baju warna putih. ade jubah pun warna hitam. hehehe

salam jumaat cik sue!

oh yg pakaian putih tu baru tau. tp dah pakai biru harini. ;)

sunat melakukan semua ni hari jumaat kan..jom kita amalkan :)

bersamalah kita amalkan..insha Allah

tapi saya gosok gigi hari2 hahahah

selamat beramal.. Hari jumaat, Ros kerja.. tapi, Ros tak ada baju kurung putih.. huhu..

sayyidul ayyam..insha Allah :)

Hari jumaat Hari Indah..hehe..penghulu segala hari. ^______^

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF