Tahniah buat Mrs Lurve..


Azie dah selamat bersalin.. Azie pemilik blog Indah Itu Kamu.. uols kenal kan :)

Agak2 baby boy ke girl.. Ayu Raudhah dapat baby boy.. Irma Hasmie pon dapat baby boy.. adakah baby Azie pon boy juga?

Sama2 kita tunggu Azie up entri ye.. hihi  



 


Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Tahniah buat Mrs Lurve.."

tahniah utk azi...!!

moga2 pasni rezeki ciksu plak

assalamualaikum qaseh...lelaki perempuan alhamdullilah dgn rezeki yg diberi oleh Allah...

ooo... mrs lurve dah bersalin ye kak ... congratz azie ...

tahniah, seronoknya...alhamdulillah tumpang syukur...baby kita bila yea ciksu ...

TAHNIAH..mudahan lepas ni rezzeki ciksu pulak..ameen...kita sama2 doakan

wahhh...skrg ramai dah bersalin....mcm da berjanji da...hehe

Tahniah utk Azie..patut lama tak update dia..hehe..utk akak..semoga dipermudahkan..

azie dah bersalin yer.. tahniah buat azie . lelaki jugak kot...

Tahniah buat azie @ mrs lurve. Patutlah lama tak update blog.

wahh zama tarikh dgn dua retis ke?

ehh dear.. tak nak tuntut hadiah ke? huhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF