Terkenang kembali..



Teda mood untuk berkata2.. hari yang ditunggu datang lagi.. hancur punah segalanya.. 

Teruskan lagi.. lagi dan lagi.. akhirnya pasti akan ada jua.. in shaa ALLAH :)



Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Terkenang kembali.."

Assalamualaikum Dik.

Kenapakah?

Semoga apapun dugaan yang melanda kita, dapat kita hadapi dengan pertolongan Allah Yang Esa. :)

salam isnin
apa khabar hari ini
singgah pagi :)

Sy tahu perasaan itu. Harap redha & bersangka baik dgn Allah. Sy pernah dgr Ustazah Laila kat radio IKIM kata, Allah dah aturkan semua perkara, mungkin yg terbaik bukan masa ini.

Yg penting jgn berputus harap...InshaAllah.

jangan bersedih..setiap yang jadi pasti ada hikmahnya

ciksu syg..jgn sedih2 ye...sy tetap doakan ciksu setiap kali nak komen...

sabar yg Ciksu..
kadang2 Allah hancurkan sesuatu untuk berikan kita yg lebih baek..
salam pagi.senin Ciksu :)

Arini enibeseri ke ciksue? Hee

ops...what happen?
singgah pagi...ceria selalu... :)

Jangan berputus asa ye Ciksu... =D

sabar ya cik sue..pasti ada hikmah...oh ya tertarik dgn tarikh kat cd tue 18.11.2007(MV umur 22 tahun)

knp sis?? maaf tak tau .. harap bersabar, mgkn Allah nak uji sebelum beri pelangi ^^

jangan sedih2 ya cik su...usaha lagi...

sabar la cik sue... deqla phm perasaan tu camne..mmg sedih sgt kan... hanya wanita seperti kita ni je yg paham...

sabar ye ciksu..m3h paham perasaan ciksu tu..byk kan berdoa ye..

apepun terjadi be strong ciksu. semua yg berlaku ada hikmahnya. :)

jgn sedih2 ciksu....
tak baik untuk kesihatan

Cik Su jangan sedih ye. Ros pun faham apa yg cik su rasa tu. memang susah nak terima, tp kita kena redha.... jangan pernah berhenti usaha dan doa. sama sama kiya doakan ye.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF