Ya, saya ada amalkan..



saya memang ambil  Asid Folic sejak November 2012 sampai sekarang. saya ambil asid folic atas nasihat doktor. uols pon (buat ttcian) sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu, sebelum amalkan. In shaa ALLAH.. ada rezeki saya nanti.. doakan ye :)
Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Ya, saya ada amalkan.."

ameen..kak intan doakan untuk ciksue..ameen ya rabbal alamin

insha Allah, sama2 kita ikhtiar setakat mampu..minum susu tu n makan ubi banyak2.. :)

ubat asid polic sgt penting utk bayi.. kakak deno pun amik masa mengandungkan adam... btw kak, deno yg ada SLE pun amik jugak.. huhu

InshaAllah Ciksu. teruskan berusaha. :)

InsyaAllah ciksu.. ada rezeki anak lepas ni.. jijah doakan ciksu pregnant.. amin ya robb!

Smoga ada rezekinya...in shaa allah. Saya masa nak dapatkan ank yg 2nd dulu memang mkn asid folic.

pernag jugak dgr asid folic ni....

In Shaa Allah ciksu sama2 kita doakan supaya ciksu cpt2 pregnant yer :-)

semoga sue cepat-cepat dikurniakan cahaya mata... amin3x..

MV doakan cik sue cepat dapat anak amin

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF