Ada gaya tak



jadi ummi :)

rindu dengan marc. anak jagaan saya satu ketika dulu. sekarang dah balik sabah. 

marc ni kelakar sikit. manja pon iye jugak. pantang tinggal dia comfirm nangis. sampai saya nak mandi pon nak ikut tau.. haru.. 

nak tak nak time nak mandi kena usung sekali la. janji saya ada depan mata dia. nak tido pon kena peluk2, tepuk2 dulu, baru lena :)

sangat cerdik. cepat belajar. suka naik atas sofa pastu buang bantal. saja nak uji kesabaran saya tau. paling kelakar bila dia panjat pastu tak pandai turun. dan2 tu nangis tak hengat.. rindunya ;)

apa khabar mu di sana?




Previous
Next Post »
28 Komentar untuk "Ada gaya tak"

inshaallah pasni anak sndri plak ciksue..amin..

Muka dia macam Chinese...ye ke?

Dah lulus tu ☺☺. Comelnya. Sama macam qhalif...dah panjat tak tau nak turun.

insya'allah ade rezeki nak timang baby sendiri nanti..

walau tak pandai pon,kalo ada budak terus jadi pandai tau..

tak pe, nanti ada lah pengantinye kan.. hehe... dah ada gaya tu...

mcm anak jepun.,..sepet matanya..comel..hihi.. haah la ada gaya.. tak lama dah tu... amin... =)

alololo comenya dia..jelingan tu..hehe

comelnya..insyaAllah..moga 1 hari nti diberi rezeki ye ciksu.. :)

Org kata budak pun tahu bila kita sayang dia, dia pun sayang kita juga. Mesti dia rindu juga dgn pengasuhnya dulu.

ada gaya dah tu..saya doakan cik sue agar dipermudahkan segalanya. amin...

Moga ada rezeki ciksu menimang cahayamata sendiri lepas ni..

memang ada gaya... tak pe CikSu ada rezeki tu nanti...

ni dah agak dah dari tadi...mesti kes rindu kat si comel ni... sabar yer... In Shaa Allah...satu hari nanti dapat jumpa balik...

dah ada gaya tu... moga ada rezeki ciksu lak pasni

wah..kalau ciksu rindu,..dia pun pasti rindu juga tuu...

perempuan ke tu? comellah =3

akq mainlah dgn anak akq plk hee

faham perasaan itu..:(

oh ya.. akak dah mesej, ada terima k tak?

atototo omeinya

:D

chinese ke? hihi

ciksu, boleh sangat jdi umi hehe..
zaza pun xsabar!! :)

mmg ada gaya..
tak lama lagi la ni..
insyaAllah..ada rezeki tak kemana...

mesti marc dah besar sekarang. ;)

besar nnti msti cari mak dia.
hubby CiM dulu ada mak angkat tinggal kt Sabah. 2 kali kami ke sana, dia tak lupa nak jenguk mak angkatnya.

memang ada gaya sangat2..insha Allah kita doakan sama2 untuk kawan2 juga..
mesti rindu kat dak comel ni kan :)

ada gaya ciksu :-)
mesti rindu sangat ni kan...

Mcm cina muka doakan QR....putih melepak!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF