Air tak da lagi..


Apa kes la sekarang ni kan.. geram pon ada juga sebenarnya.. tetiba je tak da air..

Mula pagi kemarin dalam jam 10pagi camtu.. ingatkan sekejap je.. ok la.. dah siap pi mendobi, singgah rumah member, singgah rumah sepupu bagai.. dalam koi 6pm sampai rumah.. ingatkan dah ada la air tu..

Sekali buka pili.. setitik pon takda... haiyyaaa.. apa kes ni.. dah la notis pon tak da bagi.. tup.. tup.. tak da air.. maunya tak naik hangin satu badan..

Nak masak pon tak boleh, nak membasuh pon tak boleh.. pendek kata macam2 la tak boleh.. air ni keperluan.. tak danya susah la nak buat khoje.. huhu..

Selalu macam ni tau.. bukannya nak inform ke apa.. dibiar aje macam ni.. ternanti2 macam buah tak gugur.. 

"Persoalannya sampai bila tak da air ni?"
 




Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Air tak da lagi.."

assalamualaikum qaseh...kesian nyer nape boleh jadi mcm tu...;)

sabar je lah yee . kalau budak asrama dulu tade air la masa paling bes, sebab boleh balik rumah . hahahah :p

Takda air mmg susah T__T Sy lebih rela takda elektrik. Hmm. At least dpt mandi. Lagi dahsyat kalau masa bendera jepun. Fuhh!!

xde kasi tahu notis dulu ker ciksu? susah kan kalau xde air...

ari ni sambut birthday si kembar dengan xde air dan letrik...tension gile..x paham knp la Sains..

alahai.. mmg susah kalau tak de air ni...

memang geram kalau air takde tp takde bg notice

sedihnya klu takde air kan nak buat apapun tak bley...

aduhai. memang payah kalau tak dak ayaq... huhu

mmg ssh xde air ni.. so skng dah ada lom? meh angkut air kat umah deqla.. hihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF