Angka yang paling saya suka..



Akhirnya dapat juga :)

Hahahaa.. "dapat ape ye, nak tahu ke.."

Cer tengok kat atas tu.. setakat ni saya dah published entry sebanyak 722.. esok nak genap dua tahun dah ;)

"Nape nak print screen angka tu pulak, nape tak angka lain je.."

Sebabnya angka 7 dan 2 adalah sebahagian dari diri saya dan cik abe.. gini kisahnya ye.. 

saya lahir     7-2
cikabe lahir  22-7

Pi mai.. pi mai.. mesti ada no 7 dan 2 kan.. kebetulan sebenarnya :)

pppsssttt: hadiah untuk pemenang My Mini GiveAway pertama dah sampai tadi :)




Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Angka yang paling saya suka.."

salam ciksu

no bertuah ciksu dan suami tu...patut la...

esok genap berblog dua tahun...?sy baru merangkak dlm dunia blog ni wpun dah setahun...nak jalan masih kena pimpin...

wahhh da banyat da entry :) jemput join contest ni http://www.ciksiti.com/2013/05/contest-jom-main-teka-harga.html

ingatkan ada apa ngan angka tu..hehehe..rajin jugak mempublish entri..sy ni 4 tahun blogging tapi baru 400++ je entri dipublish..hehehe

wah...dh byk gk tu...sy dh 3 tahun lbey blogging entry baru 400++

patutlah suke, sentimental value ye cikSue..

oooo kira nombor 2 dan 7 tu ada kenangan yg tersendiri la yer.... jaa ngn en.suami pun ada nombor eksklusif jugak, selalu dijadikan pssword apa2 sja...hehehehe...

ooo nombor penuh sentimental la ni kan..hee

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF