Bungkusan untuk Kak Riedaffya..



Nak pos semalam lagi.. maka berlenggang lenggok ler saya ke Pejabat Pos Care4 Wangsa Maju.. dah sampai, nak tekan no. giliran.. sekali tengok urusan untuk pos laju setakat jam 8pm aje.. saya terlewat 30minit.. huhu.. 

Sudahnya pagi tadi minta cik abe tolong poskan..

Semoga selamat sampai ke Terengganu dengan jayanya.. nantikan ye kak Riedaffya :)

In shaa ALLAH ;)





Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Bungkusan untuk Kak Riedaffya.."

wah..untung sapa dapat tu...:)

wahhh...pos laju kat sana sampai 8pm ye...kat sini cuma sampai 5pm je....ermmmm

insha Allah, dia mesti tunggu dengan hepinya..hehe :)

wahhh..besar sungguh bungkusan tu :)

wahh apakah.. ? bestnye dpt hadiah dari cik sue... utk deqla xde ke? hihi..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF