Cendol Songkok Tinggi



Dengan cuaca yang panas2 terik macam sekarang, ghasanya elok bebenor kalau kita pekena semangkuk dua cendol.. mesti sejuk je tekak kan :)

Pernah ghasa atau dengar pasai Cendol Songkok Tinggi..

Kalau tak pernah jom kita pakat2 pi carik.. area Jiboi Baru, Somban.. tak tahu nak carik.. amik je no telifon ni 019-242 0626/014-263 5028.. pastu telifon tanya kat mana lokasinya ye.. kita try test tengok sedap ke tidak..  ;)

Orang nogori pernah ke try Cendol Songkok Tinggi ni.. amacam best tak?

pppsssttt: pakcik2 ni datang untuk majlis kenduri kahwin kat Seksyen 8, Shah Alam sabtu lepas.. 




Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Cendol Songkok Tinggi"

Cendol tu ada setinggi songkok ke??hehe kalo ABC songkok tinggi kena gak ngan nama...

ehhh..mcm kenal je mereka2 ni. hehehehe
masa show kt sangkot villa, hulu langat diorg jugak yg bukak booth cendol.
unik nama mereka seunik songkok tinggi mereka tu. :D

den orang somban, meh nak poi cari ha kek Jiboi Baru ek :)

sedapnyer...wah cendol songkok tingi ek

memang klass laa cendol ni, ada label seniri :)

Semuanya pakai songkok tinggi...
Memang menarik!!

sbb apa nama cendol mcm tu.. sbb yg jual tu bersongkok tinggi kan.. kehkeh..mcm2..

tu dia.. kemain tinggi lagi songkoknya..

Pssss....yg kiri skali tu tokey eh

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF