Cheezy Wedges homemade



Dah sarapan kew pagi tadi.. kalau belom meh nak blanja tengok Cheezy Wedges ni, nak :)

Memang puas hati. sedappppnya berbaloi2 tau. semuanya homemade. cheezy wedgesnya. coleslow pon sendiri bikin. bukan tapau dari kepci atau MB ye :)

Tak caya uols kena buat sendiri hokay.. nak beli serbuk cheese tu.. senang je.. meh singgah D`Hannah Shoppe. beli dengan kak dayana.. comfirm uols puas hati macam saya.. 

Saya lagi ler berpuas hati sebab Halal Cheese Powder tu saya dapat free..

pppsssttt: agak tak mengenyangkan mata, sila la mai ghumah saya :)


Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Cheezy Wedges homemade"

hadoi...saya dah la gila kentang...lagi2 wedges ni..ada yg pi singgah kfc jap lg...hehe

ciksu..sedapnyaaaa...saya tgh lapar ni..tergoda tgk tu..

mmg best buat sendiri..murah n berbaloi..dpt makan dengan byk.hiks

memang tak kenyang, rasa macam nak mintak sepinggan tu hiksss

buat sendiri lagi puas hati..cheese pun dah ada..senang kan...

amboi... tak menahan akak tgk gambo aih

kalau dekat ni dah lama terjah rumah ciksu..heee

rajincik sue masak even berdua yer.... jaa salute tahu!

gulpp..!
siap ada coslow lagi tu.. :)

mintak coleslow sikit boleh tak ciksu.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF