CPUV/ BE bulan APRIL..



Bulan April dapat lagi.. yeay.. yeay ;)

Saya tak paham la.. bila masa ia masuk pon tak tahu.. sedangkan saya selalu aje check akaun Nuffnang tu..

Yang saya tahu ia masuk selepas saya publish cek yang dah sampai tu.. kebetulan pulak masa tu saya bizi.. 

Sekali tengok dah credited..

Kurang2nya Nuffnang dah perasan blog saya..

Trima kasih ye Nuffnang ;)


Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "CPUV/ BE bulan APRIL.."

Yeay!

- bak mintak cik sue like page ni https://www.facebook.com/DhiyaSolehah ^^♡

tahniah ciksu.. :) sy pun ada juga dapat camtu.. ada 2..tgk2 dah credit.. nuff nak bg bonus kut..hik3.. ;)

**ciksu, sy nak letak link ciksu dalam bloglist sya, tapi tak boleh..napa eh..sedih ni.. -_-

murah rezeki.. tahniah cik sue...

insyaallah ada rezeki lg...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF