Cucur Udang yang simple..




Buat ape?


Dah makan minum petang ke?


Kalau belom, meh nak belanje.. kita makan cucur udang, nak :)

Resepi bolek selak entri lame kat SINI.. 


Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Cucur Udang yang simple.."

meh bak sini sikit ...nak rasa...ekekekeke....

aduhh..terliur la plk..nk ckit..kan kempunan plk...hihiih

rajinnya cik sue masak...cik nor puasa hr nie..:)

nak nak... belanja la kita.. nak sangat.. cucur udang ni mmg nampak sebijik cam kita buat jugak.. :D hehehehe jelessss ni..!!

uhhhaiii lapa perut kita tau tengok cucur udang awak hiksss

sdap nya cucur udang buh kucai cicah sos ada kacang..perghh :)

Oh Tidak .... Tadi jus tembikai, nie cucur udang plak ... Arghh ...

dah lama tak mkn cucur udang :)

sedap nih.. mmg best mkn ptg2..

lama tak makan cucur udang ni.. adeii teringin la pulak

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF