Dapat Doodle cute..


"Ciksu comei tak..".. hihi.. 

Begitu kuat pengaruh kak ton ye ;)

Comei kan.. dapat dari FizGraphic Dot Com hasil join segmen Blogger Muslimah bulan Mac hari tu..

Trima kasih ye saudara Fiz sebab dia sudi buatkan untuk setiap peserta yang join segmen tu :)






Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Dapat Doodle cute.."

CANTIK.. WARNA PUN BLOK HABIS HIHIHIHI

salam Jumaat cikSu…amboeh cantiknya doodle tu…ciksu masak apa hari n? makan dah lunch? 

mmg sgt comel... ceria je gabungan warna...

wahh, cantikkk sgt..owh blogger Fiz tu mmg hebat buat doodles cute2 kan, hihi sy ni je yg malas nk join contest, haha :p btw, congratez menang! :D

cOMELNYA...kita terlepas pulak nak join segmen nie.. :(

hahaha.. memang kuat pengaruh iklan kak ton tu..hehehe

Sekarang ni doodle pun pakai tudung cenggitu..

comelnya.. (akak lum komen lg erk n3 ni?)

cantik., ^^ suka warna tuu.. hehe

yang ni mmg comel sangat! cun doodle muslimah camni..

cutenyer!! bile bro fiztu hantar doodle nih? ermm kite blum dpt lgi la..hurmm..take turn kot! hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF