Email balasan dari zalora.com


Ini yang saya dapat.. baucer baru.. yang bernilai RM 46.87.. so, boleh pilih yang lain pulak.. 


Harap sangat kali ni betul la ye :)






Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Email balasan dari zalora.com"

Alhamdulillah, selesai sudah ye CikSue, nisah pun selalu jgk beli kat zalora. tp Alhamdulillah, belum terkena lagi salah saiz atau pantern. xpelah, sekurang2nya Zalora bertanggung jawab kan. lega.


done:hishop

dengan berapa kali pembelian boleh dapat voucher value macam tu, banyak ni pada saya :)

hehehe..agak betul jugaklah jangkaan saya tadi :)

yela.. hrp2 kali ni betul... amin... tahniah tau... =)

wahhh zalora pancing ciksu utk shopping lagi nampaknya hehehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF