Entry SEO




Tahu tak macam mana entri SEO?

Setahu saya la kan. entri SEO ni, entri yang sentiasa orang mencari. walaupon kita dah tak aktif berblog lagi. 

"betul ke?''

Kalau tak betul sila betulkan ye. saya budak baru belaja :)



Previous
Next Post »
16 Komentar untuk "Entry SEO"

mmg tak reti pasal SEO ni cik su

saya pun tak bape pndai bab2 seo ni..hehe

ciksu, meh singgah sini jap..

http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/05/jawapan-teka-hadiah-pengantin.html

ingat ceo..huihuhu...x reti la seo n..apa eh

lissa lagi lahh tak tahu pasal SEO nii.. hehe

yati pun tk brp reti pasal SEO ni...

salam kenal..

last saya jumpa tuto ni kat entry http://www.sheilashahfiekry.my/2013/04/pasang-seo-dalam-blog.html..

entah la.. x pakar bab camni...huhuhu...

xpandai seo.. biasa yg berkaitan dengan berita, artis..heee

kite lagi lah tak tahu... hehehe

Nur pun tak berapa pakar sangat pasal SEO ni...

hihi. tak berapa pandai. tapi kan ciksu, kita kena pandau letak tajuk entry, yg buat org cari. setakat ni ada beberapa entry Ros yang ramai org cari...

Oh gitu ke QR....mungkin jugakk

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF