Gamat Emas Sdn Bhd..


Nak jawab pertanyaan Zur@Iwan, Seputih Salju dan Deq La.. yang bertanya kat mana nak dapatkan syampo dalam entry cara kawal rambut gugur tu :)

Saya beli dari Gamat Emas Sdn. Bhd.. 


Kenapa saya pilih produk dari Gamat Emas Sdn. Bhd..
salah satu sebabnya ialah BUATAN MALAYSIA..  
dihasilkan oleh ORANG ISLAM..  
yang paling penting produk2 ini dijamin HALAL 
dan diiktiraf oleh JAKIM  
serta diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).. jangan tak caya ye kat botol syampo tu siap ada tanda halal lagi :)

Ini adalah Syampo Gamat, botol yang ke 3 saya guna tau.. alhamdulillah, kelemumur kurang, kepala pon segar.. yang penting rambut gugur pon berkurangan.. HARAP MAKLUM.. berkurangan ye bukannya tak ada langsung yang gugur.. masih ada cuma tak banyak macam sebelum saya guna syampo ni.. "cer tanya mak dan cik abe saya.." mereka tahu la tahap keguguran rambut saya.. hihi.. ini untuk penjagaan luaran.. 

Kan saya ada cakap masa guna syampo ni kepala akan rasa sejuk atau berangin je kan sebab ada kandungan Methol, selain extrak Gamat itu sendiri.. saya suka baunya yang lembut tu.. nak cakap lebey2 pon susah juga.. nak tahu uols kena cuba sendiri ye, baru puas hati kan :)
 


Selain Syampo Gamat saya ada guna Gel Gamat juga.. kalau time Mr. P nak mai, pasti ada sebijik dua cik jururawat sesat yang timbui.. yang pasti kena bertindak awal ye.. kalau dah naik besar, amik masa jugak nak surut.. jerawat tu akan kecut dengan sendirinya bila kita sapu Gel Gamat ni..

Caranya sebelum nak tido saya suka sapu Gel Gamat ni.. esok pagi bangun cuci muka, licin je.. ala2 pakai Pure Marine Collagen(PMC) gitew.. hihi.. kadang2 time cuti pon saya suka guna Gel Gamat ni.. alhamdulillah, kulit muka tak kering la, rasa lembap je.. cuma ada bau tapi tak kuat.. tau kan bau gamat macam mana ;)
 
Kat bawah saya sertakan link page facebook Gamat Emas Sdn. Bhd.. kalau ada masa pi ler terjah ye.. hihi.. selain syampo dan gel gamat, ada lagi produk pemakanan dan penjagaan diri yang boleh dicuba.. mana tau produk Gamat Emas Sdn Bhd. serasi dengan uols kan..   https://www.facebook.com/gamatemasrasmi

Kalau nak order dengan saya pon boleh aje.. jangan malu, jangan segan.. tinggalkan no. phone anda diruangan komen ini untuk saya hubungi kembali.. hihi :)

Oh ya, uols boleh tengok entry saya pergi beraya ke Open Office Gamat Emas 2012 di Bandar Tasik Permaisuri, Cheras.. meriah you.. hihi..





Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Gamat Emas Sdn Bhd.."

produk yg mcm ni la baru yakin nak guna kan..takde la was2 lagi..

kt org pakai sabun gamat emas dgn lotion dia.. lotian dia bgs.. blh hilangkan parut atau luka² bila garu...

wahhh glamor nama i di situ..

thanks Qaseh kerna sudi share.

nnti sy try servey2 k..

Maknanya lisa pun boleh cuba lah ye ciksu produk gamat emas ni utk rmbut gugur n jrawat..huhu

rambut cikmanis pun suka gugur ciksu...bleh ler try syampu tu nanti

xpernah dgr lagi produk nie.. kalau bagus blh la cuba bg hubby akk pakai.. :D

Salam ciksue..

Lamanya tak dtg sini..ciksu jual ke gamat emas ni...memang terkenal...

ohh....Nur pernah beli syampo gamat dekat langkawi hari tu....bukan dari gamat emas ni...

salam
sy berminat nk cuba la..brapa rm shampu ni ye?

salam
berminat lak nk cuba shampu ni..brapa rm ye?

-noorzura83@yahoo.com

apapun thanks tau sudi kongsi... nk order dari cik sue la.. berapa rege ni? huhu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF