Hujan yang turun bagaikan mutiara..



Alhamdulillah.. lega.. akhirnya tengah hari jumaat turun juga membasahi bumi.. hujan rahmat :)

Ghasanya lepas pru 13 hari tu hujan mana ada turun.. punya la panas.. sampai saya pon sakit tekak la.. 

Salah satunya mungkin sebab kurang minum air, pastu kurang mandi pulak.. siap jadi ulser lagi.. waduh2.. dugaan.. 

Langkah bijak, saya buat air barli aje.. hari2 dok minum.. hari ni dah ok sikit, cuma batuk je masih ada :)

Ni pon mendung, ghasanya jap lagi hujan nak turun jugak ni.. 




Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Hujan yang turun bagaikan mutiara.."

samo la kat sini..paneh je..sekali ujan punya la best..hehehe

sedapnya air barli sejuk tekak..akak minum air cincau baru2 ni, boleh lah :)

Ye...lega n syukur sgtkn hujan turun. . Ni da stat mndung kt umh saya..♥

Kat kk ni asal petang jak mesti hujan...:D

alhamdulillah hujan itu rahmat...
tak sihat ke? get well soon ya

bila hujan turun time panaih memanjang nih, rasa nikmat ya amat kan ciksue..=)

syoknye ujan..cni duk mendung je tiap2 hari..ujan nya tak

ehh pagi ni pun hujan tau...sedap je tdo..rasa mls nak pegi keje dah td..hihi

Air barli mmg dapat menyejukkan tekak kan :D

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF