Jom pekena Dunkin Donuts..




Petang2 ceng gini pekena Dunkin Donuts dengan segelas Teo O Panas pon sedap kan.. nak menguli.. rasanya tak kot.. pi beratuq je la kat Dunkin Donuts.. ini saya beli dekat Dunkin Donuts Pudu Sentral.. cepat pon cepat. tak lama menunggu. sesambil tunggu bas boleh lah beli buat kudap kudap. 

Tekak saya dulu kureng berminat dengan donut ni.. cik abe suka sangat.. so, saya pon terjebak la skali.. mula2 tumpang gigit sikit je.. lama2 terbekenan la pulak dengan donut ni sebab bila makan tak de lah manis sangat. just nice. suka donut bersalut coklat & badam. 

Dah minum petang ke :)


Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Jom pekena Dunkin Donuts.."

Saya baru lepas makan BIG APPLE DONUTS... dua biji lagi

anis pun xberkenan dengan donut nie =p

sedap ke kak?rasa mcm big apple tak?BK suke bg apple la kak

Baru ari tu makan donut, sesekali bole laa, tp kalau slalu Teena rasa muak..

sedapnya donat, terbayang dah ni :)

hana suka.. hehe antara banyak2 donut yang ada ni dunkin donut best lagi

dah lama x layan dunkin donut...

husna firsta time try hari tuh..omak aih..sedap gila..lembut gebus plak tuh..geramm..>.<

ehh semlm baru je mkn..haha...

ermm...sedap tp tak bley mkn selalu... sbb manis

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF