Jom singgah ke Island BBQ Steamboat..



Saya asyik bercerita je sebelom ni pasai Island BBQ Steamboat kan.. tapi saya sendiri tak pernah sampai lagi sebenarnya.. hihi..

Pic yang saya tempek tu semuanya aktiviti cik abe dan yang snap kat tibi masa program jalan2 cari makan hari tu.. Akhirnya.. sampai juga saya ke sana untuk merasa sendiri. Adakah rasanya hebat seperti yang digembar-gemburkan?

Nantikan apa kata saya pulak ye ;)



Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Jom singgah ke Island BBQ Steamboat.."

lorrrrr... sabar jela.. terpaksalah ku nntkan..

syoknye... ni dah mcm rancangan jalan2 cari mkn je deqla tgk..haha..

alhamdulillah...dapat jugak singgah ye...

U ore kelate ke. Hihihi. Nina ore bachok

kat mana? mst x berapa sedapkan..hihihi...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF