Jom try nak.. suka-suka je..


Jumpa kat blog Deqla.. ayuh sapa nak relaxkan minda tu :p

Nama penuh saya ialah :
  • S (kamu memiliki tahap pemikiran yang luas dan jauh kehadapan)
  • U (kamu sentiasa berperasaan bahawa kamu harus setanding dengan individu di sekelilingmu walaupon ia diluar kemampuan diri mu yang sebenar)
  • I (kamu murah dengan seyuman dan sentiasa membuat orang lain tersenyum)
  • D (kamu bermasalah nak mempercayai orang lain)
  • A (agak pendiam sekira terdapat sesuatu perkara bermain2 dalam fikiran kamu)
  • H (kamu tidak mempunyai kepakaran dalam mengadili sesuatu perkara)
Nak lebey detail KLIK SINI ye.. cer try : )


 




Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Jom try nak.. suka-suka je.."

HEHE..due amy 20.6 ciksue.. =) lg sebulan jer..

hahha.. entri dah lama tu..malu plak.. x sgka cik sue buat entri plak...

Interesting gak ni..nak try gak la..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF