Kasut Zalora.com..



Alhamdulillah.. dah selamat sampai ke tangan saya petang marin.. 

Ini dikira hadiah dari zalora.com sempena ulangtahun blog saya  yang ke 2 kemarin :p macam tau2 je zalora.com ni kan.. walaupon selepas di `return`.. hihi..

Walaupon terpaksa `return` disebabkan salah saiz (silap saya) tapi saya tetap berpuas hati dengan servis dari pihak Zalora.com..

Inilah hasilnya bershopping di zalora.com dengan voucher baru yang digantikan tempoh hari.. saya minat warna coklat tapi tak da saiz yang saya nak.. huhu.. tapi yang ni pon cantik jugakkan.. ;)

Ini je lah pengalaman bershopping  di zalora.com... bagi saya service yang disediakan bagus, order pun cepat sampai.. sib baik tak sempat nak jerit.. huwaaaaawaa... nanti kalau ada yang berkenan dan menarik buat saya tertarik boleh lah shopping lagi di Zalora.com..

Kelebihan bershopping di zalora.com ialah tiada caj penghantaran.. untuk yang dapat baucer memang tiada cas penghantaran.. untuk pembelian biasa, uols mesti berbelanja RM75 ke atas.. 

Jom pi nyongket.. tau tak nyongket tu ape.. hihi



 
Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Kasut Zalora.com.."

comey kasut ciksu.. teringin jugak nk order ngan zalora tpi blom kesampaian lagi.. :)

wah cantik kasut,..saiz apa tuu...

er nak jawab soklan su,..akak pun dh lupa jenis tulisan n saiznya sbb sejak kod html tu dah bertukar,..akak dah tak berani nak buka dah....

ada apa lagi eh kat zalora tu, cam malas nak survey..btw cantik jugak kasut dia
:)

tak pernah dapat vaucher pun.. hikhuk

cantik kasut tu ciksu.. tahniah!

hitam pun ok bah.. sesuai dgn mana2 baju...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF