Kupang



Dah lama benor ghasanya tak makan kupang.. huhu.. duk kl ni susahnya nak carik kupang yang fresh2.. yang ada kebanyakkannya yang sejuk beku.. ape klasss.. 

Kalau lah dapat yang fresh2 tu.. nikmatnya kalau dapat makan.. 
Teringin nak makan rendang kupang.. teringin nak buat sambal tumis kupang campur tempe.. duduk area masai, senang je nak dapat kupang.. dekat laut la katakan.. ni duk tengah bando, mana nak carik.. huhu..

Acaner ni.. sape nak tolong.. agak2 area kuala selangor ada tak :(

Previous
Next Post »
6 Komentar untuk "Kupang"

assalam, amboi sedapnyer...bunda jarang makan ni..

Org kupang pun x mkn kupang.. Hehe...

kuala selangor mmg ada, hari tu abah blk kg beli kupang fresh ni, ya Allah sedapnya :)

deqla x mkn kupang...huhu.. kalo lala tu mkn la..

kupang sedap buat grg bercili kan ciksu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF