Layan hindustan..

Ok lepas makan kat Kampung Baru kami layan citer hindustan la pulakkk.. 

Alhamdulillah walaupon dalam bilik Hotel Danisha tak da Astro tapi channel tibi biasa memang cun.. ngam2 saya snap gambo Shah Rukh Khan (SRK).. tu yang membuatkan Deqla tertanya2.. hihi.. 

"sorry ye Deqla, ceq tak tau pulak yang hangpa minat SRK ni.."


Deqla tanya saya citer apa yang saya layan tu.. kalau tak silap PARDES (betul la Deqla teka tu)..

Bukan saya yang layan ye.. saya hanya menemani suami di sisi.. cik abe yang suka sangat tengok lakonan SRK tu.. dalam laptop cik abe, boleh dikatakan penuh dengan drama lakonan SRK dan lagu2 hindustan.. sabaq je la :)

 kami ditemani oleh `mereka`..

Lepas layan SRK.. dalam koi 5 lebey cam tu kami gerak ke Pasar Malam, Jalan TAR :)

Pi pasar malam bukannya nak beli apa pon sangat.. saja pi cuci2 mata tengok gelagat warga kota key el ni..

"manyak syokk ooo.."

Macam2 gelagat dok ada.. bikin kepala saya fenin ooo.. dah ko yang pi carik pasai, nasib ler ciksu.. :)

pppsssttt: Untuk pengetahuan uols setiap hari sabtu ada dua pasar malam yang berdekatan.. kiranya Hotel Danisha ni dok ditengah2.. satu di JALAN TAR dan satu lagi berdekatan Jusco AU2 SETIAWANGSA.. pasar malam key el lain sikit meriahnya.. habis lewat koi 10 malam baru tutup ;)


Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Layan hindustan.. "

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF