Makan dengan apa cheese powder tu?


Semalam saya ada publish entri pasai halal cheese powder kan. so, kak yati ada tanya. saya makan dengan apa cheese powder tu.. hihi..

Meh sini nak tunjuk. saya makan dengan ini. cheezy wedges homemade yang superb la :)


silau tak mata :)



Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Makan dengan apa cheese powder tu?"

wahh~! silauuu.. terus belagu-lagu perut Lissa. hihi

pergghhh..sedap sungguh!
tgk pun dah terliur. kikiki :D

p/s: psl kuih tu, xpe. akak saje je tny psl kuih tu sbb x pena tau pun. thanks ye dik :)

sedapnya...cheese powder tu sedap eh?

boleh uat macam2 chezy powder ni.makan dengan cekodok pun sodap.haha

sedap mcm kepsi kan...buat sendiri byk2 bole mkn... =)

uwaaaa..sampai menyilau mata tuu

sos ni mmg sedap kannnn.....!

chess ni ala2 kepsi tu kan..
mkn dgn ape2pun sedap nur rasa.. :)

Ohhhh menduga hawa nafsu sungguh!

kat opis Ros pun ada yg dtg jual jugak..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF