Makan malam yang simple..



Disebabkan ayor dah ada.. maka kita makan nasi malam ni, boleh :)

Jangan selalu makan nasi malam2 ni, tak elok.. ini pon sebelum maghrib saya dah siap makan tadi..

Masak nasi special sikit.. hihi.. nasi mentega, lobak merah masak lemak dan ikan tongkol goreng je.. pastu kena ada sambai belacan sikit.. baru berselera kan.. 

"Uols dah makan ke?''


Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Makan malam yang simple.."

wah simple2 pun msuk prot knyang sudaa , hehe..nmpak cm sedap je tu..sy mkn nsik knduri je mak bwk blk ptg td..

dah tapi tak makan nasi , makan lempeng . hehe

as salam ciksue....

alhamdulillah..rezeki utk mlm ni ye...sy blom mkn lagi...terasa lapar plak ni...

oo Alhamdulillah dah ada air semula :_

blog ciksu penuh ngan resepi..saya dah terliur macam2 dah ni..hehe.. nasib bukan tengah ngandung..bukan ngidam..haha..kalau tak jnuh la nk suh ciksu msakkan..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF