Masa untuk rehatkan diri..


Baru2 ni kami laki bini betoi2 penat.. ye la bulan Mac hari tu ulang alik atas highway je khojenya..

20 Mac ke Melaka ziarah arwah paklong... 

Kemdian 21 Mac bergegas balik ke Kedah.. kenduri arwah adik.. setahun sudah .. sekejap je masa berlalu kan..

Pastu balik Kuala Kangsa... ziarah abang ipar accident.. 

Bulan April cik abe outstation.. 
So, masa untuk kami sendiri memang tak da.. nak cuti tapi tak mo pergi jauh2 sebab masing2 malas nak drive.. acaner..


Last2 kami rehatkan diri dalam banda KL yang sesak ni.. hihi.. janji tak duduk kat ghumah.. ubah angin sekejap.. naik moto je pergi rehatkan diri.. kami pi 3 hari 2 malam.. hihi.. best gak :P 

"Ke mana..?"

Nantikan... daaaaa :p




Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Masa untuk rehatkan diri.."

amboii berehat ke mana la tu... ?? huhu

apa barang rehatkan diri dalam KL ni...

haa kemana lah agaknya tu ye?
cepat2 update, nak tau jugak kan.. heheh

busy benor naaa, haha. sama macam i. hihi

Okla dapat jugak pergi bercuti kan :)

Apapun tak sabar nak tahu kemana destinasi tu :D

honeymoon? btw doa jaa smoga ciksue cpt melekat..amin!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF