Mengundi..


Dah tak sabar kan rasanya.. 

Yang mana bertanding tu inilah persiapan terakhir.. rata2 perang bendera.. ada juga bendera yang dah menyembah bumi.. dek kerana hujan pada waktu petang.. KL skrang musim hujan.. petang dan malam mesti kesejukan..

Yang layak mengundi jangan lupa tunaikan tanggungjawab uols ye.. yang belom cukup umor, dok diam2 tau.. hihi.. 

Tentera dan polis siap sudah mengundi.. lega la mereka tak yah bersesak bagai kan :)

Yang pasti jalan memang jem.. huhu.. hati2 di jalan raya ye ;)

Tahun ni tahun kedua saya mengundi..
Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Mengundi.."

jab lagi nak blk kampung.... jgn ler jem teruk..... penat nak drive nanti......

selamat mengundi ciksu.. :)

*dupdapdupdap nak memangkah esok..sebab first time..hehehe

sama lah..akak pun kali ke dua mengundi..
excited tu

psstt : blog ciksu dah blh dah letak dalam bloglist sy.. saja je bloglist sy tu ngada2 sikit..hehe

selamat mengundi.. sy baru lepas....

bestnya dapat mengundi..huhu jeles!

tahun kedua..?? wahh ramai betol update psl PRU..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF